Tälle sivulle koostamme vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin saamamme asiakaspalautteen pohjalta. Ole hyvä, lähetä palautetta [email protected].
Lähtöpaikat: Matkalle kätevästi kotikulmilta Itä-Suomesta
Matkareittimme kattaa useat Itä-Suomen kuntakeskukset. Etelään suuntautuvilla matkoilla vakioreitin lähtöpaikkoina ovat Nurmes ja Lieksa. Nurmeksesta reitti etelään joko Juuan tai Lieksan kautta. Yhteys Lieksasta, Uimaharjun, Enon ja Uuron ABC:n kautta Joensuuhun. Juuasta yhteys Kontiolahden kautta Uuron ABC:lle. Matka jatkuu Joensuu – Kitee – Lappeenranta – Kouvola – Helsinki -reittiä etelään matkavarauksista riippuen. Etelään suuntautuvilla matkoilla takaamme Kiteen lähtöpaikkana, jos sieltä on varaus eikä matkaohjelmassa ole mainittu, että matkareitti on Varkauden kautta. Pohjoiseen suuntautuvilla matkoilla eteläisin lähtöpaikka on Joensuu ellei toisin ole sovittu, esim. pieni ryhmä, kaveriporukka, jolla on lähtöpaikkana eteläisempi piste. Reissuun voi aina liittyä pääreitin varrelta! Ota meihin yhteyttä ja kysy lisätietoja. Reittejä muokataan matkavarausten mukaan, siksi valmismatkoissa on alustava aikataulu, joka tarkennetaan n. 2 viikkoa ennen reissua matkan varanneille.
Voiko matkalle varata pelkän kuljetuksen?
Mille tahansa valmismatkalle voit varata pelkän kuljetuksen, ota yhteyttä Samimatkat-toimistoon! Kuljetuksia ei ole hinnoiteltu verkkokaupassa. Kuljetus voi olla osa matkaa, meno- ja/tai paluumatka.
Ns. mies- ja naispaikat tai muu erityistoive
Jos kaipaat matkakaveria, ota yhteyttä Samimatkat-toimistoon ennen varauksen tekemistä. Matkamme on valmiiksi hinnoiteltu ns. huonehinnoin (huoneessa majoittujien määrä ratkaisee hinnan). Hintoja tai varausmäärää ei saa muuttaa matkaa verkkokaupassa varatessa ja maksaessa, vaan on käytettävä valmiita hintavaihtoehtoja. Asiakkaan tekemä muutos ei sido Samimatkoja, vaan joudumme korjaamaan muutetun hinnan, jos matkakaveria ei ole. Jos onnistumme saamaan nais- tai miespaikalle kaverin, hyvitämme esim. 1hh hintaa alennuskoodilla ennen loppumaksun suorittamista. Varausmaksuun hyvitys ei vaikuta. Kaikissa erityistoiveissa tai epäselvyyksissä kannattaa ottaa yhteyttä Samimatkat-toimistoon ennen matkan varausta. Kerron mielellämme lisätietoja matkasta.
Verkkokauppamme maksupalvelun tarjoaja muuttui Paytrailiksi 5.10.2021
Huomaa, että maksupalvelu muuttui 5.10. Paytrailiksi. Checkout-palvelu on myyty Paytrailille.
Messinger-viestit, ole hyvä kirjaudu Messingeriin, näin varmastat, että tavoitamme sinut!
Kun tavoittelet meitä Messingerin kautta kotisivuillamme, ole hyvä ja kirjaudu Messingeriin. Näin yhteys säilyy ja voimme vastata Messingeriin. Kirjautumattomana yhteys katkeaa, emmekä tavoita sinua. Vastaamme kaikkiin Messinger-viesteihin, mutta aina emme huomaa heti tuoreeltaan, että meihin on otettu yhteyttä Messingerin kautta.
Miksi yhteen tilaukseen voi laittaa vain enintään kahden tai kolmen henkilön matkavarauksen?
Samimatkat-matkakauppaan olemme hinnoitelleet valmiiksi 1 – 2 tai 3 henkilön matkat. Matkakauppaa rakennettaessa päädyimme tähän ratkaisuun, koska suuremmissa seurueissa majoitus- ja hyttivaihtoehdot tuovat paljon muuttujia hinnoitteluun, joten laskemme mielellämme näistä tarjouksen. Ole hyvä ja ota yhteyttä Samimatkat asiakaspalveluun, puh. 050 4700 787 tai [email protected]. Kolmen henkilön rajoitus on myös päivämatkoissa, vaikka niissä suurempi varausmäärä ei vaikuta hintaan. Tämä johtuu matkakaupan logiikasta, jota ei ole muutettu eri tuoteryhmiä varten, vaan kaikissa on sama logiikka tuotteesta riippumatta.
Miten matkalahjakortin ostaja voi varmistua, että matkalahjakortin tilaus onnistui?
Matkalahjakortin tilaus näkyy Oma asiakastilini -sivulla kohdassa Tilaukset heti sen jälkeen, kun matkalahjakortin tilaus menee onnistuneesti läpi kassalla. Ole hyvä ja tarkista tilaus Tilaukset-kohdasta. Matkalahjakortin ostajalle ei tule erillistä viestiä matkalahjakortti-ostoksesta sähköpostiin. Tilanteissa, joissa tarvitset erillisen kuitin matkalahjakorttiostoksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Matkalahjakortin saajalle lähtee sähköposti viesti heti onnistuneen tilauksen jälkeen. Valitettavasti emme voi sulkea teknisten ongelmia kokonaan pois. Toivomme yhteydenottoa asiakaspalveluumme, jos matkalahjakorttiostoksissa on ongelmia.
Matkalahjakortit voi hankkia myös asiakaspalvelustamme, ota yhteyttä Samimatkat Oy / asiakaspalvelu, puhelin 050 4700 787tai [email protected]